søndag den 22. april 2012

Min første Give Away.

For 3 uger siden vandt jeg en fin Give Away hos Rikke.
Det var en skøn retrostof pakke og jeg synes, at det kunne være lidt sjovt at give lidt af den videre.
Jeg har derfor lavet disse to kjoler ca. str. 1 år som jeg udlodder i min første Give Away.



Regler er de gængse her inde:
1 lod: kommentar under dette indlæg
2 lodder: kommentar under dette indlæg + fast læser
3 lodder: kommentar under dette indlæg + fast læser + link til denne Give Away på egen blog

Der bliver udtrukket to vindere, så skriv i din kommentar, 
hvilken kjole du ville foretrække.

Vinderen trækkes d. 22. maj. 
Hvis du ikke har en blog, så skriv din mail, så jeg kan få fat på dig.
 
I får lige lidt flere billeder af præmien:









 Håber i synes om mine præmier og har lyst til at deltage.



13 kommentarer:

  1. Lækker Give Away!
    Jeg er med i puljen med 3 lodder.
    Ville være vild med at vinde den lysegule!

    SvarSlet
  2. jeg deltager ikke :)

    men lidt reklame for din give away her Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  3. Lækker præmie. Jeg deltager med 3 lodder.
    Hvis jeg vinder vil jeg foretrække den beige kjole.

    SvarSlet
  4. I would like to play .:)
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com
    FB Bernadett rauski
    Bl betikarauski
    Greetings
    Bernadett

    SvarSlet
  5. I would like to play .:)
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com
    FB Bernadett rauski
    Bl betikarauski
    Greetings
    Bernadett

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder. Jeg ønsker mig den blå:)

    SvarSlet
  7. Den første af dem, med blomster vil være rigtig fin til min datter
    Så jeg vil gerne deltage med 3 lodder:-)

    SvarSlet
  8. Hejsa!
    Sikke nogle søde kjoler, som vil passe super til min lille datter : )
    Jeg har endnu ikke nogen blog, og kaster mig ind i din Give away med 1 lod : )

    Hvis jeg skulle være så heldig, så ønsker jeg mig den hvide med de blå ærmer!

    Mkh
    Marthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej igen!
      Lige en hilsen her fra. Hvis du ikke er heldig er det det samme mønster som jeg sendte med dragten og så bare skåret af over buksebenene.

      Mkh
      Hanne

      Slet
  9. Hej Hanne!
    Ej, hvor sødt af dig, at sige til : ) Det vil jeg da forsøge mig på ; )

    Kh
    Marthe

    SvarSlet
  10. Jeg nupper 3 lodder :)
    Og har selv en giveaway, hvis det frister :)

    SvarSlet
  11. Jeg snupper 2 lodder - Jeg er interesseret i den med de blå ærmer - tror min datter ville være så fin i den til sommer!

    SvarSlet
  12. Jeg snupper 3 lodder og ønsker mig den med blomster ærmerne

    SvarSlet